Авторизація
E-mail:
Пароль:
Ввійти Реєстрація Відновити пароль
Забули пароль?

Вкажіть Ваш e-mail на який мі відправимо новий пароль:

Відправити:

image001

Основні задачі та діяльність Comfort House

1. Регулярне постачання енергоносіїв та інфраструктури в житлову і комерційну частину комплексу:
а. Виробництво теплоносія, транспортування і його продаж клієнтам (населення і комерційні) для опалення і гарячої води.

I. Постачання газу середнього тиску, узгодження лімітів і їх контроль.

II.Отримання і обслуговування ліцензій на транспортування газу, утримання мереж і продажу теплоносія і гарячої води.

III.Пошук і усунення несправностей пов’язаних з коливаннями в тиску газу.

IV .Затвердження і оновлення тарифів – контроль бюджету + Робота з органами влади, контракти з постачальниками газу, місячні звіти.

V. Зняття показань всіх лічильників, виставлення рахунків і контроль оплат. Робота з боржниками.

б. Технічне обслуговування котельні:

I. Ліцензії на експлуатацію та технічне обслуговування.

Пошук і усунення несправностей через низьке споживання (надлишок потужності)

II. Електронні системи дистанційного керування.

III. Підготовка фахівців для експлуатації та технічного обслуговування парових систем, фільтрації води, вентиляції, димо-паро-видалення і т. д.

IV. Викиди в атмосферу

в. Отримання електроенергії високої напруги і перехід на низьку напругу для споживачів:

I. Ліцензії на експлуатацію та технічне обслуговування високої напруги і низької.

Договори та угоди з постачальниками, установка тарифів, платежі і звіти

II. Робота з проблемами падіння або стрибками напруги для населення

III.Управління споживання електроенергії виходячи з планового (ліміту) і обмежень трансформаторів.

IV.Управління і обслуговування електроенергетичного сектора

Мінімізація простоїв і збоїв в електропостачанні споживачам.

V. Перехід на прямі договори між індивідуальними споживачами і Київ-Енерго

г. Управління та обслуговування постачання питної води і відведення стічних вод:

I. Ліцензії на експлуатацію та технічне обслуговування водяного господарства та стічних вод.

Контракти та договори з компанією водопостачання, встановлення тарифів, платежів.

II. Робота з інспекторами, які досліджують «якість» стічних вод

III. Рішення проблем стрибків тиску води на вході в комплекс

IV. Регулювання постачання води, в плановому тиску на всі поверхи і всім споживачам, виходячи з проектних рішень і обмежень.

Управління та обслуговування водяного і каналізаційного господарства, з урахуванням постійних змін в споживчих характеристиках.

V. Мінімізація перерв і поломок в подачі води споживачам.

VI. Пошук рішень щодо поліпшення якості води споживачам.

2. Надання послуг з управління і технічного обслуговування житлових комплексів та власників магазинів на підставі контрактних зобов’язань і чинного законодавства:

а. Список з 19 видів основних послуг, які являються обов’язковими, відповідно до чинного законодавства в сфері ЖКГ.

б. Надання Обов’язкових додаткових послуг відповідно до підписаних договорів.

в. Надання додаткових Платних послуг, відповідно до існуючого переліку і опублікованих тарифів.

3. Реєстраційні і офісні послуги для населення,що надаються резидентам, відповідно до переліку тарифів і правил.

4. Розрахунок тарифів для власників або орендарів квартир і приміщень:

а. Тарифи на утримання будинків, включаючи паркінг і прилеглих територій

б. Тарифи на послуги субпідрядних організацій, такі як ліфти, вивезення відходів, охорона, пожежна безпека і т.д.

в. Тарифи на енергоресурси, такі як електрика, опалення, гаряча вода і т.д.

г. Організація, розрахунки та Відстеження процесу узгодження і затвердження тарифів міською адміністрацією.

5. Комп’ютеризація та програмне забезпечення, розвиток, використання і підтримка

а. Управління особистими даними (мешканці, об’єкти, співробітники, постачальники, ремонти, і.т.д.).

б. Управління процесом техобслуговування будівель і споруд

в. Профілактика та планові роботи

г. Управління ремонтними роботами і обслуговування Замовлень

д. Бухгалтерія, платежі, нарахування, база даних мешканців

е. Управлінський облік і звіти

ж. Розвиток сайту, включаючи «Особистий кабінет»

з. Розвиток і просування програми «Електронний ЖЕК»

6. Управління персоналом:

а. Різно робочі, прибиральники, садівники

б. Охоронці і Консьєрж

в. Інженера і ІТП складу

г. Управлінський склад

7. Закупівля матеріалів та вибір постачальників послуг

а.Тендери для вибору постачальників послуг

б. Тендери для вибору постачальників матеріалів

в. Закупівля і постачання витратних матеріалів та обладнання

г. Контроль закупівель і споживання, склади

д. Контроль закупівель великого обладнання і його використання

8. Інформаційна служба, ПР, реклама, оголошення

а. Зміст сайту компанії і його заповнення.

б. Електронна платформа для зручного і якісного інформування жителів, щодо замовлень, виконання послуг і заявок, поточних оголошень

в. Утримання та обслуговування інформаційного центру для прийняття замовлень (єдиний номер, кол сентер).

г. Щоквартальна газета

д. Дошки оголошень

9. Бухгалтерія

а. Нарахування, робота з боржниками.

б.Платежі, розрахунки з постачальниками,

в. Заробітна плата, штатний облік

г. Планування і фінансовий контроль, банки.

д. Доповіді і звіти,

е. Контроль платежів і дії, пов’язані з дебіторською заборгованістю.

10. Внутрішній контроль та зовнішні перевірки

а. Податкові органи і податкова інспекція

б. Робота з органами, що контролюють оплату праці співробітників і робочих

в. Анти-монопольний комітет

г. Департамент економіки і інвестицій – управління цінової політики (узгодження тарифів муніципалітетом).

д. Електрична компанія – Ліцензії

е. Газова компанія – Ліцензії

ж. Водоканал – Ліцензії, паспорт водного господарства, якість стічних вод

з. Внутрішній контроль, аудиторська фірма

11. Введення в експлуатацію нових етапів, нові мешканці

а. Приймання нових об’єктів

б. Зустріч, навчання і супровід нових мешканців

в. Підготовка і підписання контрактів

г. Узгодження проектів на ремонт

д. Супровід процесу ремонтів і підключення до будинкових мереж

е. Інформаційний супровід та статистика.

12 Додаткові послуги

а. Вибір партнерів для додаткових послуг

б. Укладання договорів та переговори щодо умов співпраці

в. Маркетинг і реклама

г. колл- Центр – єдиний номер

д. Послуги з проектування, і технагляду за ремонтами

е. Повний дизайн – проект квартири або приміщення

ж. Побутові послуги для мешканців

13.Безпека, охорона, консьєржі, страховка

а. Дисципліна і порядок у комплексі

б. Контрольована система охорони

в. служба консьєрж

г. Диспетчерська, служба диспетчерів

д. Страхування відповідальності перед третіми особами

е. Страхування майна від стихійних лих

ж. Страхування Інфраструктури при аварійних ситуаціях (ремонтний фонд).

14. Юридичний супровід

а. Контракти з власниками майна (квартири, стоянки, офіси)

б. Контракти на передачу на баланс із забудовником

в. Контракти з юрособами

г. Контракти з орендарями

д. Судові та юридичні розгляди з боржниками

е. Юридичний захист при судових розглядах

15. Внутрішні і зовнішні звіти та прийняття рішень

а. Згідно зі списком – близько 25 різних звітів: щотижневі, щомісячні, щоквартальні, піврічні, щорічні

б. Щоденні ранкові засідання (планерки)

в. Наради з керівниками служб (ІТП)

г. Зустрічі та наради з консультантами

е. Зустрічі для навчання і підвищення кваліфікації

ж. Рада Директорів